FAQ

Wanneer kan ik mijn bestelling komen ophalen in de Komida?

Wanneer je online een bestelling bij ons plaatst en aangeeft deze te willen komen ophalen in de Komida, kan je dit steeds doen vanaf ons eerstvolgende openingsmoment (elke dinsdag en donderdag tussen 12u30 en 14u).

Als je een bestelling kan plaatsen, betekent dit dat je boeken op voorraad zijn bij ons. Ons team zorgt er dan ook steeds voor dat alle online bestelling onmiddellijk klaar worden gelegd.

Je hoeft dus ook niet te wachten op nog een tweede bevestigingsmail. 


Wanneer wordt mijn online bestelling verzonden met de post?

Online bestellingen worden doorgaans elke dinsdag en donderdag op de post gedaan. Als studentenvereniging kunnen wij niet full-time aanwezig zijn in ons verkooppunt, maar we doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk naar je op te sturen. 

Van zodra je bestelling verzonden is, ontvang je via mail updates van Bpost over de levering. Check hiervoor ook zeker je spamfolder.


Ik heb aangegeven dat ik mijn bestelling kom ophalen in de Komida, maar zou deze toch graag laten opsturen met de post. Is dit nog mogelijk?

Ja, dit is zeker nog mogelijk. Mits een betaling van de verzendkosten (€5,99), sturen we je bestelling graag nog op via de post. Stuur even een mailtje naar info@weduc.be en dan helpen we je verder.


De cursus die ik nodig heb is uitverkocht. Kan ik deze toch nog bestellen?

Cursussen die exclusief bij ons te koop zijn, kunnen doorgaans nog bijbesteld worden. Stuur hiervoor een mailtje naar info@weduc.be, dan noteren we je naam en houden je op de hoogte van de beschikbaarheid. Dit betreft de volgende cursussen: Mechanica & Stromingsleer, Seminarie Toegepaste Wiskunde, Operations Management, Inleiding tot de Financiële Verslaggeving, KOM Formularium en Statistiek in stappen.

De overige handboeken worden in de loop van het semester niet meer bijbesteld. Deze kan je ook vinden bij andere boekhandels.


Nog geen antwoord gevonden op je vraag? Stuur een mailtje naar info@weduc.be en we helpen je graag verder!